الخطوات
- 1
في حله على النار هنحط الزيت ونحمر الشعيرية وبعدين نضيف الرز بعد ما تكون غسلنا وصفناه كويس ونقلبهم ونحط ملح على حسب الرغبه وننزل بالماء المغليه وتسببه لحد مايستوى
- 2
ونقدم وووفي حله تانيه هنحط عصير الطماطم والتوابل ونغي عليها لحد ما تغلي شويا
- 3
في طاسه بقي نحط السمنه والثوم ورشه الملح والفلفل ونشوح الكرشه فيها حوالي 3 دقائق كدا وبعدين ننزل بيها في الصلصة ونسبهم 5 دقائق وكدا تبقي خلصت وبعدين تقدمهم وبالهنا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/10514917




التعليقات