أخف وجبه تنفع غدا أو عشا 😊😊

Lords land @lords_land
أخف وجبه تنفع غدا أو عشا 😊😊
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/10602283

نسخن الفرن ثم ندهن الصينيه بشاميل
نخلط في وعاء كل من المكرونة والفلفل والزيتون والتونه والجبنه وجزء من البشاميل
نقوم بصب الخليط السابق في الصينيه وتساوى ثم نضع البشاميل فوقها وتوضع في الفرن وتقدم ساخنه مع بانيه أو بطاطس محمرة وبالف هنا❤❤❤
تمّ نسخ الرابط!
وصفات ننصحك بمشاهدتها

التعليقات