الخطوات
- 1
كل المكونات الجافه على بعض... الدقيق ورشه الملح والكاكاو على بعض في وعاء ونقلبهم على بعض ونترك جانبه
- 2
نضع في الخلاط البيض والفانيليا ونصربهم كويس ونضع الزيت واللبن والسكر... والخل ومحسن ونصربهم
- 3
نكون مسخنين الفرن قبلها 10 دقائق.
- 4
ونضع الخليط السابق على المكونات السابقه وندهن صينيه بسمن او الزيت.. وتدخل الفرن لمده 45 دقيقه
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11158960




التعليقات (2)