الخطوات
- 1
كل المقادير تعاير بكوب واحد ونشغل الفرن على ١٨٠
- 2
في الخلاط نضيف السكر والزيت واللبن الحليب والكاكاو القرفة ونضرب كويس بعدها نشيل من الخليط كوب وده هايكون صوص الشوكولاته
- 3
باقي الخليط نضيف عليه البيض والفانيليا والخل ونضرب تاني كويس
- 4
ننخل الدقيق والبيكنج بودرة تالت مرات عشان تكون هشه ونضيف عليه الخليط السائل ونقلب كويس ونضعها في قالب مدهون زيت ومبطن دقيق أو ورق زبده
- 5
وتدخل الفرن على ١٨٠درجه لمده ٣٠دقيقه ونختبرها بالخله.وألف هنا 🥰🥰
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11284291





التعليقات (2)