الخطوات
- 1
الخطوه الاولى اللبن يكون ساقع وهاضيف الكريم شانتيه والكرسم كراميل واللبن على بعض وهاقعد اضرب فيهم بمضرب الكهربا لحد لما اوصل للقوام كريمي وتقيل
- 2
تاني خطوه ها دوب النسكافيه في كوب ماء دافيه
- 3
كدا عندي كلو جاهز هاجيب صينيه واحط فيها طبقه كريمه
- 4
تالت خطوه بقي نركز هاجيب البسكوت بسكوته بسكوته هاغطسها في النسكافيه بسرعه وارصها في الصينيه هاعمل اول طبقه وبعدين احط فيها طبقه كريمه وبعدين هاعمل كمان طبقه بسكوت وفوقيها طبقه كريمه هاعمل 3 طبقات بنفس الطريقه
- 5
بعدين هاحطها في الثلاجه ساعة.
- 6
وبهدين اخرجها وازينها بالكراميل وبس كدا بالف هنا
- 7
- 8
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11655034









التعليقات (4)