منين بالعجوه
الخطوات
- 1
نجيب بوله او طبق للعجن ونحط فيه الدقيق والبيكنج بودرة والملح ونقلبهم ونذوب السكر مع الخميره ونحطهم على الخليط ونعجنه كويس جدااا
- 2
بعد كده نسيب العجينه تختمر كويس ونبدأ نشكلها
- 3
ونجيب العجوه ونقلب معاها السمنه
- 4
وبعد كده نشكل العجينه ونحشيها
- 5
ونرصها في صينيه وندخلها الفرن وبعد ما تستوي هتبقي بالشكل ده
- 6
جربوها هتعجبكم
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11678295




التعليقات