الخطوات
- 1
هاجيب طبق غويط واضيف فيه البده والسكر والزيت واقلبهم بمضرب يدوي كويس
- 2
وبعدين هاضيف البيض واقلبهم احد ما السكر يختفي ولون الخليط يبقي فاتح
- 3
بعدين هاضيف الدقيق والكاكاو وذره ملح والشكوللاته واهم حاجه الكاكاو والدقيق يتنخلو والشكولاته اقطعها صغير
- 4
هاقلبهم في بعض كويس وقوامهم هايبقي تقيل
- 5
هاجيب صينيه وادهنا زيت واحط ورق زبده وبىده ادهنه مهمه الخطوه دي علشان البراونيز من الحاجات اللي بتلزق
- 6
هاضيف الخليط في الصينيه وافرده بظهر معلقه
- 7
هادهله فرن سخن درجة الحرارة ١٨٠° الرف اللي فوق الوسطاني هتاخد من ٢٥ ل ٣٠ دقبقه
- 8
هاخرجها من الفرن واسيبها تبرد
- 9
وبعدين هاقطعها وبالف هنا الرابط هتلاقه ف اول كومنت اتمني تشرفوني في قناتي
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11839769















التعليقات