الخطوات
- 1
هنضرب الزيت والسمنه والبيضه وعليه الفانيليا في الخلاط لحد ما يبقى كريمي
- 2
هنحط البيكنج باودر على الدقيق ونقلب وننزل عليه بالخليط وممكن نزود دقيق لحد ما العجينه تمسك
- 3
نقسم العجينه نصين نص نحط عليه كاكاو والتاني ابيض ونشكل كور ونضغط عليها بالراحه ونديها شكل بالشكوكه ولو عندك قوالب اشكال استخدميها
- 4
ندهن صينيه سمنه ونحطهم فيها ونسخن الفرن على ١٨٠ ونهدي عليه ونسيبه من ١٥ دقيقه ل٢٠ دقيقه والف هنااا💙💙
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11929106




التعليقات