الكبده الاسكندراني الخطيره
الخطوات
- 1
نجيب حله نحط فيها شويه زيت وننزل عليه فمعلقه الثوم المفروم ونقلبها مع الزيت لحد ما تصفر وتدبل
- 2
بعد كده نحط الكبده عليها ونقلبها مع الثوم ونسيبها لحد ما تستوي
- 3
بعد ما تستوي ننزل بالفلفل الاخضر والتوابل (الملح والكزبره الناشفه والكمون) ونسيبهم على النار حوالي ٣ دقائق
- 4
وانا زودت من عندي طماطم مبشوره
- 5
وترفعيهم من على النار وبالهنا والشفا
- 6
جربوها هتعجبكم جداا 🌷🌷
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12056398




التعليقات (2)