عجينة السمبوسه
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12117905
نعجن العجينه لحد ما تتساب من الايد ونسيبها ترتاح شوية ونكورها ونفرضها ،ولو عندك ماكنه عيش اعمليها عليها عشان دا الا استخدمتها وفردتها علي شكل مستطيل ،ونسخن طاسه مش بتلزق ونحط العجينه عشان تنشف مش اكتر،تتساب علي كل ناحيه اقل من ١٠ ثواني ونحشي اي حشوة والف هنا💙💙
تمّ نسخ الرابط!
وصفات ننصحك بمشاهدتها

التعليقات