الخطوات
- 1
نحط ف حله المايه والزيت والملح والفاليناا ع النار حتى الغليان
- 2
نحط الدقيق ونهدى النار ونقلب بقوه علشان العجينه هتمسك اوووى وبعدين نبدء نبعدهاا عن النار ونقلب فيهااا بلمعلق الخشب ونضيف بيضه بعد بيضه ونقلب
- 3
ونتركهااا خمس دقايق ونحطهاا ف كيس حلاوانى وف زيت بارد ونهدى النار حتى يحمر ونطلعو من الزيت ونحطو ف الشربات الساقع....
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12463635




التعليقات