جاتو شاتو الفظيييع 😋😋
#من_مطبخ _دودو
الخطوات
- 1
في الخلاط اضيف اللبن على الكاكاو على السكر واضربهم كويس جدااا
- 2
انزل بالزيت تدرييجى للوصول للقوام المناسب وانقص مقدار كوب من الخليط
- 3
وعلى باقي الخليط في الخلاط اضيف البيض والفانيليا واضرب تااانى 😚
- 4
اضيف المكونات السائلة على الجافة ويكون خليج تقيل شوية وعلى الفرن على درجة حرارة ١٨٠
- 5
بعد ما تخرج الكيك اضيف عليها صوص التزيين اللي كان في الثلاجه وتقل وبقا مظبوووط 😚
- 6
وبالف عافية 😋😋😘
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/13682644




التعليقات