نجرسكو بتعوم في الوايت صوص والجبنه السايحة 😋
الخطوات
- 1
اسلق المعكرونه حوالي ٨دقايق
- 2
طاسة او جريله على النار ومعلقتين زيت... اقطع البانية شرائح وانزل في الطاسة الساخنة جدااا عشاان مش ينزل ماء
- 3
اشوح البانية كويس جدااا وبعدين اضيف البصل المقطع شرائح والتوابل
- 4
لعمل البشاميل: حله على النار فيها الزيت على الزبدة يسخنو واضيف الدقيق تقليبتين بالظبط وقبل ما يغمق اضيف اللبن وبعدين اضيف الكريمة والجبن ويكون بشاميل خفيف 👌والتواااابل
- 5
المعكرونه في البيركس عليها البانية والبشاميل الكتييييير واقلب كويس وتكون غرقانه في البشاميل وعلى الوجه جبن تااانى 😋👌
- 6
عشان تطلع سايحة وتحفففففة زمنية كدة 😋👍 وتسلم ايديك يا دودو 😘😋
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/13688183





التعليقات