الكريب بكل بساطة 👌😋
الخطوات
- 1
نضرب المقادير السابقه في الخلاط لحد ما تبقى عجينه سايلة نصفي الخليط بالمصفاة السلك ويترك ساعة على الأقل
- 2
ندهن طاسه بفرشة زيت وترفع عليه النار ونصب كميه مناسبه من العجينه أول ما تشد نقلبها على الوجه التاني لحد التسوية ونكرر لحد انتهاء كمية العجين السايل
- 3
انا حشيته شاورما فراخ و زنجر فراخ مقرمش ونقدمه مع الثومية وكاتشب وبطاطس وبالهنا 😍😋 وهنزلهم قريب في وصفات منفصلة 😍
- 4
لو عندكم اي استفسار عن طريقة ابعتولي في تعليق وتابعوني 😍
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/13692026






التعليقات