الخطوات
- 1
ضع السكر والماء في حله على نار متوسطة ، ويخلط المزيج معاً حتى ذوبان السكر ونسيبه لحد ما يغلي
- 2
ونحط الكريمة بالتدريج مع الاستمرار في التقليب حتي نحصل على خليط لزج
- 3
نسيب الخليط على النار لحد الذوبان وننزله من على النار ونحط عليه الزبدة ونخلطهم مع بعض
- 4
ممكن نحتفظ بيه في التلاجة وبالف هنا♥♥🍽
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/13939247




التعليقات