حلوى من بقايا بسكويت العيد 😋
الخطوات
- 1
في حله ع النار هنحط كبايه اللبن تغلي ع النار وندوب معلقتين الكاسترد في كوبايه الميه وبعدين نحطها عليها نقلب المكونات كلها بالمضرب ونضيف السكر لحد ماالمزيج يتقل
- 2
في صنيه بايركس نبدا بوضع البسكويت بس بعد مانشرب كل واحده باللبن ونرص الطبقه الاولي وبعدين نحط طبقه الكاسترد وبعدين نكمل طبقه بسكويت تاني واخر طبقه كاسترد
- 3
نزين الطبقه اللي ع الوش بمكسرات او حته ممكن نكسر بسكويت ونرشه ع الوش 🥰😍
- 4
توضع في الثلاجه لمده ساعه وتقدم بارده 😋
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15032200




التعليقات