الخطوات
- 1
فى الخلاط نضع المكونات السائلة ونخفق جيداا البيض الذبادى السكر الزيت الفانليا
- 2
ونضع الدقيق وعليه البيكنج بودر ورشه الملح ونقلب ونضع عليه الخليط المضروب فى الخلاط يوضع فى فرن متوسط الحرارة ١٨٠ درجه ٢٠ دقيقه
- 3
الشربات نضع السكر على النار وعليه الماء وعصير الليمون يغلى ١٠ دقيق فقط ونسقى الكيك
- 4
- 5
طبعا انا نسيتها فى الفرن الون غمق شويه انتى طلعيها لونها فاتح
- 6
الكوب المستخدم ٢٠٠ ملى ماء
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15084928















التعليقات (9)