الخطوات
- 1
نحط المكونات الجافه كلها ع بعض والزيت وبعدكده نعجن بالميه الدافيه وبعدكده نسيبها تخمر نص ساعه ونغطيها
- 2
نعمل الشربات علشان يبرد لحد مانعمل الزلابيه نخلط مكونات الشربات واول مايغلى بعدها ب٧دقايق نطفى ونحط الفانيليا
- 3
نهبط عجينه البيتزا ونبدا نشكلها ونحطها ف زيت دافى مش سخن ونحمرها ف الاول لحد ماتوصل للون الفاتح بعدكده نخرجها ونحطها تانى تاخد اللون اللى محتاجينه وبعدها نحطها ف الشربات ولو عاوزين بسكر بودر بترشوا عليها بدل الشربات وبالهنا والشفا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15547003









التعليقات (4)