الخطوات
- 1
في طاسة على النار هنحط اللبن والسكر معا لحد ما يذوب وعليه رشة الفانيليا السايلة
- 2
- 3
ثم نضع الجوز الهند ونقلب لحد ما جوز الهند يتماسك وكل السوايل اللي في تنشف
- 4
ثم ننقله على اي صينية صغيرة وواسعة على كيس بلاستيك ونضعه في الفريزر لمدة ساعة ونص بعد كدا هنقطعها ونساويها بايدينا مقاس واحد ونضعها في الفريزر مرة اخرى لمدة ساعة
- 5
ثم هنسيح الشوكولاتة الخام على النار ثم نغمس الباونتي فيها ونخرجها بالشوكتين وممكن نعملها اي شكل على الوجه
من الأكثر بحثًا في
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15730834














التعليقات