الخطوات
- 1
هنخلط كل المكونات معا ونعجن براحة لحد ما العجينة تتجانس
- 2
- 3
ثم نحط عليها الماء شوية بشوية بس مش كتير لحد ما العجينة تتلم وتبقى ناعمة ومتماسكة
- 4
في كيس حلواني هنحط العجينة في ونختار قمع رفيع وننزلها على صينية مدهونة بالزيت
- 5
ثم توضع ف فرن ساخن على 180 لمدة ربع ساعة وبعد ما تبرد نرش عليها حبة صغيرة من طعم الجبنة
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15776893
















التعليقات