الخطوات
- 1
بنجهز السوائل الاول االبن والزيت والزبادي والبيضه ونقلبهم علي يعض كويس
- 2
نحط في بوله الدقيق والجبن والبكينج بودر والملح والسكر ونقلبهم كويس جدا وبعدين نضيف السوائل هيبقي القوام اتقل من الكيكه مش سائل هنجيب صينيه الكب كيك وندهنه زيت او زبده ونحطه في القوالب ونرش عالوش جبنه ورشه فلفل اسود ورشه بابريكا دول اختياري
- 3
في فرن ساخن درجه ١٨٠ اخدت حوالي ٢٥ دقيقه
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15780404







التعليقات