الخطوات
- 1
في بولة هنضرب السكر مع السمنة ف المضرب الكهربائي لحد ما يكون القوام كريمي
- 2
وبعدين هنضيف عليها الدقيق و الفانيليا والملح ونضرب بالمضرب ثم نعجن بالايد لحد ما تكون عجينة ناعمة غير لازقة ونضعها في الثلاجة لمدة عشر دق
- 3
- 4
هندهن صينية بالزيت ونقطع العجينة دوائر صغيرة ونرصها ونحط على الوجه الشوكولاتة وتدخل في فرن ساخنة مسبقا على حرارة 200 لمدة عشر دقائق
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15920213













التعليقات