الخطوات
- 1
هنجيب البرطمان و نحط فيه معلقتين النسكافيه و عليهم السكر و عليهم اقل من ربع كباية مية مغلية و تفضلي ترجي البرطمان جامد لحد اما النسكافيه كله يختفي و يتحول لفوم
- 2
هتجيبي الكوبايه بقى و تنزلي جواها بالتلج و عليهم اللبن و تنزلي عليهم فوم النسكافيه و تزيني بقى بالكراميل او الشوكولاتة
- 3
و بس كدا و بكدا تكوني عملتي اسهل أيس كوفي 🥤🧋
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/16618028




التعليقات