أجمل شوربه بالنسبة لي😌

adham .adam. ahmed @cook_9518684
أجمل شوربه بالنسبة لي😌
الخطوات
- 1
نحط الزيت على النار ونحط عليها البصل المقطع قطع كبيره والثوم المقطع
- 2
لغايه ما يتشوحوا حبه
- 3
وبعدين نزود عليهم المشروم لمده 10 دقايق
- 4
وبعدين نحط ملعقة دقيق ونحرك ثواني
- 5
ونحط الكريمه واللبن والمرقه والجبنه ونسيبها تغلي 5 دقايق على نار هاديه
- 6
وبعدين نضربها في الخلاط ونظبط الملح والتقل بتاعها بإضافة اللبن
- 7
وتقدم بالخضرا على الوش والجبنه الشيدر
- 8
وبالهنا والشفا ليكم وليا ان شاء الله
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/sa/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/3605965



التعليقات