الخطوات
- 1
هاتى حله ونزلى فيها الشوفان وع النارن غير اى ماده دهنيه لحد ما يحمر شويه حاولى
- 2
انزلى بقى باللبن والسكر والفانيليا وبلاش تحلو بالعسل والناس الى مش عاوزه سكر دايت مافيش مشكله سكر عادى
- 3
واقلب كويس خاااالص وبعدين اجيب كوب فيها المايه والنشا وادوبهم كويس وانزل بيهم على الحله مع التقليب المستمر اول مايبدى يغلى ويتقل اطفى وابتدى اغرفى في اطباق التقديم
- 4
وحطيه في الثلاجه ده لحد كده للناس الى بتعمل دايت لكن ممكن لولادنا كريم شانتيه من فوق مثلا فاكهه بيحبوها
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/3701130




التعليقات