الخطوات
- 1
نضرب السكر مع السمن في الخلاط مع اللبن والبرتقال والبيض في الاخر خالص ويتضرب تاني لما لونه يغير
- 2
في طبق جوين نحط الدقيق والبيكنج باودر ونخلطهم وننزل عليهم السائل اللي ضربناه فوق دة 🙄👆 ونقلبه فاتجاه واحد ونحطها فالصنية وندخلها فالفرن
- 3
الصوص بقى فالخلاط نص كباية لبن ساقع ونص كباية برتقال ونضيف زيت بسيط لحد ما الزيت يتقل وبس 🤗
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/4278524







التعليقات