بيتزا كيتونيه جميله 😋😋😋
#وجبات_كيتو
بقيت كيتونيه🙈
الخطوات
- 1
نخلط القرنبيط والجبنه مع بعض والبيض وبصل البودر والثوم البودر ورشه ملح وفلفل ونقلبهم وعلي ورقه ذبده ونفردهم كويس بورقه ذبده ونحطها ف الفرن وتحت الشوايه ربع ساعه تقريباً نار هايه
- 2
ونطلعها ونحط عليها الصلصه وباقي الحشوه اللي جبنها بس طبعاً تخص الكيتو دا اذا كنتي من الكيتو
- 3
وتدخل تحت الشوايه فقط وتسيح الجبن وبالهنا والشفا 😋😋😋😋😋
- 4
مفيده جداً للأطفال وبجد طعمها يجنن وزي الجاهزه وبمكن احلي 😋😋😋
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/sa/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/6904235




التعليقات (4)