الخطوات
- 1
هتحطى الزيت والسكر واللبن والكاكاو في الخلاط ونضرب كووويس قوي نأخذ كوب من الخليط نضعه في الثلاجه وباقي الخليط ال في الخلاط نحط عليه البيضتين والفانيا ونضرررب وينزلوا على الدقيق ورشه الملح والبيكنج بورد نخلط المكونااات كويس مع بعض ونكون مجهزين صينيه متبطنه والفرن شغال من خمس دقائق.....
- 2
ادخل الصينيه وارجع اخد الكوبايه اللي شيلتيها في الأول وحطى عليها الكريم شانتيه بودرة ونقلب جامد ونحطها في الثلاجه وأما تطلع من الفرن تبرد حاجه بسيطه ونحط عليها خليط الكريم شانتيه ورشه كاكاو أو شوكولاته مبشوره أو أى حاجه
- 3
تدخل الثلاجه تبرد والطبقه اللي فوق تجمد وتطلعيها والف هنا
- 4
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/7382460






التعليقات (4)