
بطاطس بطريقتي
للعشا أو الفطار.. جميله جداً
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/7409003


للعشا أو الفطار.. جميله جداً
للعشا أو الفطار.. جميله جداً
للعشا أو الفطار.. جميله جداً
للعشا أو الفطار.. جميله جداً
نقلى البطاطس ونطلعها على منديل تصفي ونحطها في اي حاجة ممكن تدخل المايكرويف أو الفرن بس نأخذ بالنا منها ونحط عليها خليط الجبن. لحد ما الجبن يسيح ونطلعها والف هنا
تمّ نسخ الرابط!
وصفات ننصحك بمشاهدتها

التعليقات (9)