الخطوات
- 1
اول حاجة هنحط صوص الشوكولاته وعليهم اللبن الساقع
- 2
تاني خطوة ملعقة النسكافيه هندوبها في ماء صغيرين ملعقة ماء ساقعة وبعدين هنضيفها على اللبن والشوكولاتة وهنقلب كويس كله مع بعضه
- 3
تالت خطوة هنحضر كوب فيه مكعبات تلج وهنصب خليط الموكا اللي عملناه عليه واخر حاجة هنحط كريمة مخفوقة على الوجه ونزين بصوص شوكولاتة ويقدم وبألف هنا 💓
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/9730194




التعليقات