Πολύ ωραία συνταγή! Προσωπικά θα βάλω την επόμενη φορά λιγότερο κύμινο και περισσότερο λεμόνι.
alsi
alsi @alsi
Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε! Ναι ανάλογα με το γούστο το καθενός μπορεί να μειώσει, να αυξήσει ή να προσθέσει κάτι. 💗
Hitman (Konstantinos Chitas)
Hitman (Konstantinos Chitas) @Hitman
Και πάλι συγχαρητήρια, γιατί δε βρήκα άλλη συνταγή χωρίς ταχίνι. Ήταν η μοναδική.