Φραουλοτρέλα εμ Σορμπέ εμ Μους

Είχα κάτι φράουλες έτοιμες να αποδημήσουν στον κάλαθο..Ούτε θυμάμαι πού βρήκα τη συνταγή αλλά ο γιος μου την τίμησε και την τιμάει ακόμα!! Και πανδύσκολη μιλάμε!!
Φραουλοτρέλα εμ Σορμπέ εμ Μους
Είχα κάτι φράουλες έτοιμες να αποδημήσουν στον κάλαθο..Ούτε θυμάμαι πού βρήκα τη συνταγή αλλά ο γιος μου την τίμησε και την τιμάει ακόμα!! Και πανδύσκολη μιλάμε!!
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Βάζουμε σε multi τις φράουλες καλά πλυμένες και τη ζάχαρη και χτυπάμε καλά μέχρι να ενωθούν σε σορμπέ.
- 2
Βάζουμε για λίγο το σορμπέ στην κατάψυξη όσο ετοιμάζουμε τα υπόλοιπα υλικά.
- 3
Χτυπάμε τη σαντιγύ με μίξερ μέχρι να αφρατέψει.
- 4
Ρίχνουμε στη σαντιγύ το μισό σορμπέ και συνεχίζουμε το χτύπημα. Θα γίνει μια ωραία ροζ μους
- 5
Μοιράζουμε το υπόλοιπο μισό σορμπέ σε 4 μπολ ή ποτήρια (ό,τι έχετε)
- 6
Βάζουμε τη μους σε κορνέ και τη μοιράζουμε στα 4 ποτήρια,πάνω από το σορμπέ (άμα έχουμε κέφια, αλλιώς και με κουτάλι δε θα πάει στραβά στο στομάχι μας..😅)
- 7
Ρίχνουμε την πολύχρωμη τρούφα από επάνω.
- 8
Παγώνουμε 3 ώρες τουλάχιστον στο ψυγείο.
- 9
Το δείχνουμε στην οικογένεια και γκρινιάζουμε για το πόσες ώρες φάγαμε να κάνουμε αυτό το δημιούργημα..!! Ζητάμε να πλύνουν όλα τα πιάτα, μίξερ κλπ και στον άντρα μας ζητάμε να πλύνει το κορνέ (χεχεχε) γιατί όλα εύκολα τα έχει!!
- 10
Απολαμβάνουμε και το γλυκό και την καθαρή κουζίνα μας
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια