Creta_cook
Creta_cook @creta_cook
Η μαρμελάδα που έχω φτιάξει είναι η εξης: Δες αυτή την πεντανόστιμη συνταγή: Μαρμελάδα φράουλα! https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/11772079-marmelada-phraoula?token=yRCmwR2TYmXkhjfAoGa6EGizΕπίσης ο γιος μου δεν ήθελε μαρμελάδα και του έλιωσα λίγη μερέντα με κρέμα γάλακτος και του έκανα με μερέντα τα δικά του.Επίσης μου περίσσεψε κουβερτούρα λιωμένη και την εκανα βραχάκια. Έριξα μέσα φουντούκια. Εσείς ότι άλλο θέλετε τα έβαλα ψυγείο.
(διορθώθηκε)