
Σχόλια για
Βιεννέζικη Βασιλόπιτα!!!

Djefa @djefa
Υπέροχη, τη φτιάχνω πολλά χρόνια τώρα! https://cookpad.wasmer.app/gr/sintages/3071687-bienneziki-basilopitta?invite_token=ahyXtKYLDNMRcFktqWnR3tsd&shared_at=1609460998
ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ @cook_8496468
Νομίζω η πιο νόστιμη βασιλόπιτα την φτιάχνω δέκα χρόνια τώρα! Τέσσερις σε μια μέρα όλοι περιμένουν την Πρωτοχρονιά αντί για δώρο φτιάχνω βασιλόπιτες


