Vasw
Vasw @Vasw
Λιτό νόστιμο φαγάκι...μπράβο γιατί δεν έχεις προσθέσει περίσσια υλικά...γιατί κάποιες συνταγές πρέπει να μένουν όπως είναι...Καλές οι δοκιμές αλλά έχουμε ξεφύγει..