
Νικόλ_ @Nikol32
@argieglyka17 Αχ Αργυρώ μου, σίγουρα θα γίνεται και με χαρούπι σε σκόνη που σου αρέσει 🤎

Νικόλ_ @Nikol32
@argieglyka17 νομίζω πως θα μπορούσε,εγώ το έχω κάνει κ με κακάο που είναι κ αυτό σκόνη 😁

Argiro Glyka @argieglyka17
@Nikol32 οκ θα το δοκιμάσω μόλις μπορέσω και θα σου πώ. Σ ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.💞💚💞


