Σχόλια για

Γαριδομακαρονάδα

S.P
S.P @stapa
Σύμφωνα με τη συνταγή οι γαρίδες κάθονται ακόμα στο μπολ ξεπαγωμένες στο ζουμί τους.... Λογικά θα χάλασαν...