
bonbon @cook_8470448
Καλησπέρα.Τι μου θύμησες τώρα...αν κ δεν θυμάμαι την γεύση του θα το φτιάξω κάποια στιγμή εκτός νηστείας.Αν είναι κ η αυθεντική συνταγή,ακόμη καλύτερα.Απλά,δεν αναγράφεις πουθενά το βούτυρο κ πόσο κ τι .. Καλή Σαρακοστή.

The Food Project by Hara 🍴 @thefoodproject
250 γραμμάρια λιωμένο βούτυρο. Επίσης, με υγεία 🙏


