Σχόλια για
Μηλόπιτα Ρολό

τρένα @cook_8454777
φαίνεται πολύ καλη η συνταγή σου απλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς οταν λες οτι\r\nαφού βάλουμε τη γέμιση κλείνουμε τη σφολιάτα. την κάνουμε ρολό η την σκεπάζουμε με ακόμα ενα φύλλο?θαήθελα να μου απαντήσεις για να την φιάξω. ευχαριστώ

glykoula @Harisiro1982
Καλησπερα τρενα, εννοει την κανεις ρολο και στο τελος πιεζεις τις δυο ακρες τις να κλεισουν για να μην βγει η γεμιση.

glykoula @Harisiro1982
Εγω ετσι το καταλαβα ermioni μου,μαλλον ειναι λαθος,εσυ πως το καταλαβενεις?\r\nΑν τις δυπλωσουμε τις ακριες ή αν τις βρεξουμε με νερο?

Ermioni @cook_8452754
η τρενα νομιζε-ετσι τουλαχιστον εγραψε-οως τα φυλλα ειναι σφολιατας,ενω η συνταγη λεει κρουστας...με σφολιατα γινοντε τα στρουντελ ενω αυτο εδω ειναι κατι παρομοιο...\nκαι να μην τα βρεξεις τα φυλλα κρουστας ετσι οπως θα ψηθουν θα κλεισουν γιατι εχουν και βουτυρακι(αυτη ειναι η γνωμη μου)

glykoula @Harisiro1982
Ermioni, εχεις δικιο δεν χρειαζετε ουτε βρεξιμο ουτε τιποτα, το λεει στην εκτελεση \"διπλωνεις τις ακριες να μην χυθει η γεμιση\". Μαρεσει που την διαβαζω και την ξαναδιαβαζω την συνταγη, αλλα αμα εισαι στην δουλεια δεν μπορεις να σκεφτεις οπως πρεπει!!!!

annakonda @cook_8449177
Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά δεν πολυέμπαινα τελευταία, λόγω τρεξιμάτων. Τα φύλλα είναι κρούστας και αφου τα κλείσεις σε ρολό, διπλώνεις λίγο τις άκρες, σα φακελάκι, και φροντίζεις να μπουν τα ρολά στο ταψί με τις διπλωμύνες άκρες προς τα κάτω. Όταν τα βουτυρώνεις, στο τέλος, πέρνα και λίγο τις ακρούλες. Θα κολλήσουν καλύτερα. Ελπίζω να βοήθησα.
