Μαγειρική
Μαγειρική @cookinggoodfood
Χρησιμοποίησα μοσχαρίσιο κιμά, τα 175 γρ. μανιτάρια ισούνται με 9 τεμάχια μεγαλούτσικα φρέσκα καθαρισμένα μανιτάρια Αγκάρικους με τα κοτσάνια τους, αντί για πελτέ έβαλα 4 κουτ. σούπας φρέσκο χυμό ντομάτας και αντί για φρυγανιά 4 κουτ. σούπας τριμμένο ξερό ψωμί. Δεν είχα θυμάρι κι απλά έβαλα λίγο μαϊντανό εκτός από ρίγανη. Tο μίγμα έμεινε μισή ώρα στο ψυγείο να δέσει και μετά έπλασα 9 αφράτα μπιφτέκια μετρίου μεγέθους.Τα έψησα στη σχάρα του φούρνου με ταψάκι με νερό από κάτω τους για 15' κάθε πλευρά στους 250 βαθμούς και το αποτέλεσμα άκρως ικανοποιητικό! Είναι όντως αφράτα, ελαφριά και πεντανόστιμα, θα τα ξανατιμήσω! Το πηρούνι στην φωτογραφία για καλύτερη κατανόηση των μεγεθών. Ευχαριστώ πολύ για την συνταγή!