Ειδα ακριβως την ιδια συνταγη στον Παρλιαρο και την εφτιαξα χωρις να ξερω οτι υπαρχει στο σαιτ.Γινεται υπεροχο και παρα πολυ ευκολα .Τα πηρουνακια φυσικα τα παιρνεις εσυ Φουντουκιτσα,και το αξιζουν.