Τελεια τα cookies,πολυ νοστιμα και γινονται γρηγορα .Εγω τα εφτιαξα με σταγονες κουβερτουρας.Θα ηθελα να σε ρωτησω αν ξερεις πως μπορουν να γινουν σοκολατενια.