البسكوت العشر دقائق
وتاكل في عشر دقائق بردو😂😂
الخطوات
- 1
في بوله نضرب السكر مع البيض والفانيليا لما تبقى كريمي ننزل السمنه وبعدين الدقيق والبيكنج باودر ونعجنهم بايدينا
- 2
ولما تلم العجينه نقسم العجينه نصفين نص نحط عليه ملعقة الكاكاو والنصف التاني زي ماهو لو عندك ماكنه تقدري تشكيلها لو مش أمكن اي شكل اعمليه وندخلها الفرن درجه حراره ١٨٠ لمده عشر دقائق طبعاً وبالهنا والشفا
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/11976160




التعليقات (5)