الخطوات
- 1
نجيب حله نحط السكر وربع كوب ماء وكل شويه نهز في الحله من غير تقليب بالمعلقه ونسبهم لحد متاخد لون ذهبي ونوزعها في القوالب
- 2
ندفي اللبن ونحطه في الخلاط معها السكر والفانيليا ونضربهم كويس ونبدأ نصبه في القوالب ونرصه في صينيه فيها ماء وندخلها الفرن لحد ما يمسك طلعيه وسبيه يبرد ودخليه في الثلاجه يسقع وبالهنا والشفا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12017753




التعليقات