ارز بلبن زي بتاع المحلات بالظبط 👌😋

Mai @cook_10119379
ارز بلبن زي بتاع المحلات بالظبط 👌😋
الخطوات
- 1
نغسل الارز كويس جداً
- 2
نغلي اللبن ونقفل عليه و بعدين نحط فيه الارز و نغطيه و نسيبه ساعتين
- 3
بعد كده نفتح الحله و نجيب المضرب اليدوي و نقلب كويس لحد ما نفك اي كلكيع و نشغل النار على المتوسط و نضيف كل المكونات الباقيه
- 4
واول ما يبدا يتقال شويه نقفل عليه و نحطه في الاطباق بتاعتنا و بالف هنا👌😋❤️
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12913978








التعليقات (2)
الوصفه ناقصه فين كريمة الخفق والايس كريم والقشطه واللبن البودره... حطتيهم امتى؟؟؟؟