الخطوات
- 1
نحط البصل والثوم والطماطم وملح والفلفل الأسود والبهارات في الكيتشن ونضربهم كويس ونحط على الفراخ ونحط الزبادي والزيت ونقلبهم ونسبهم في التتبيله ساعتين في التلاجه
- 2
نجيب العصايه نحط بصله وفلفل وقطعه من الفراخ وبعدين قطعه طماطم وفلفل وهكذا ونرصها في صينيه وندخلها الفرن ولما تستوي نقدمها وبالهنا والشفا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/6922155




التعليقات