الخطوات
- 1
الاول نبلل البسكويت ف النسكافيه المدوب ف الماء ونضعه ف اى صينيه نحبها
- 2
ف طبق كبير نضرب الكراميل البودر والنشا والزبادى وعليهم الفانيلا وربع الحليب و٢ طرف دريم ويب بالمضرب الكهرباء جيدا ونضعهم فوق البسكويت
- 3
نتركهم يبردوا قليلا ونضع طبقه بسكويت قليله وف بوله تانيه نضرب الدريم ويب مع الباقى من الحليب جيدا ثم نضعهم فوق الطبقه التانيه للبسكويت
- 4
ونزين بالبسكويت المطحون وندخل التلاجه ساعتين ويخرج للتقديم
- 5
الطعم جناااااااان وبالهنا
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/ae/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12713222




التعليقات (2)