الخطوات
- 1
نغلي اللبن ونضيف القشطة ونغسل الرز بالراحة اوي عشان مينزلش النشا بتاعه ونضيفه للبن
- 2
نضيف كوبين ونص ماء باردة مع الرز ونسيبه يستوي في اللبن
- 3
لما الرز يستوي وقوامه يتقل بالنشا بنضيف السكر كباية ونص ونقلب وفي الآخر بنضيف الكريم شانتيه والفانيليا ونقلب وبعدين نطفي عليه ونغرفه في الأطباق وبألف هنا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/15770909






التعليقات