الخطوات
- 1
نحط حله فيها ماء على النار ونسيبها تغلى وب كدا نحط البطاطا فيها بعد لما نغسلها كويس
- 2
نسيبها لحد ما تستوي ونقشرها ونحطها في صينية ونحط عليها لبن وسكر ونهرسهم مع بعض كويس
ملحوظه (اللبن حسب الرغبة بس منحطش لبن كتير علشان تكون ماسكه نفسها) - 3
نوزعها في صينية ونساويها ونحط على الوجه قشطة وندخلها الفرن على الشوايه لحد ما وجهها يحمر
- 4
نطلعها نسيبها تبرد وندخلها ثلاجة تسقع
- 5
و بالهنا والشفا على قلبكم ❤️
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/17133769






التعليقات (5)