حلوى عباد الشمس
حلوى عباد الشمس
الخطوات
- 1
نطحن البسكوت والسمن نفردهم في ورق الكب كيك
- 2
نخلط الزبادي واللبن والسكر كويس بالمضرب اليدوي ونضعه على البسكوت
- 3
ندخلهم فرن 180لمدة 5دقايق اللي ان يجف الوجه
- 4
نقسم الاوريو ونشيل الكريمه ونضع وسط كل كب وحده اوريو ونجهز الكراميل
- 5
نفرغ محتوايات الكريم كراميل مع كوب الماء ونقلبها3دقايق على النال لحد ما تغلي و ننزل على وجه كل واحده ونسيبها تبرد وندخلها الثلاجه حبه وبس كده😍
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/10871447





التعليقات